Case: Hatland

Case: Hatland

Merkpositionering
Contentstrategie
More than just a hat.

Hatland is een hoeden en petten specialist in zowel het outdoor al fashion segment. Ze zijn sterk in in de b-t-b markt. Echter weinig mensen, behalve de distributiepartners, kennen het merk Hatland. Naamsbekendheid creëeren bij consumenten was dan ook hun grootste uitdaging.
Siem heeft Hatland geholpen haar merkverhaal te vertellen. Met als resultaat dat Hatland weet wie ze is, waar ze voor staat en hoe ze in de toekomst relevant kan zijn.
Daarnaast hebben we samen een contentstrategie uitgedacht en een activatieplan uitgewerkt, wat ervoor zorgt dat Hatland ook zichtbaar en vindbaar is door consumenten.

Klant
Hatland

Project
Merkpositionering

Contentstrategie

Samenwerking
CrowdMedia

“Siem heeft onze merkstrategie verwoord. Ze liet ons zien hoe wij ons merk het beste konden activeren. En hoe we onze merkbekendheid bij de consument konden vergroten. Ook schakelde Siem het juiste bureau in. Nu kunnen wij online de juiste stappen nemen. Carine gaf ons houvast. Zij voelde heel goed aan waar wij behoefte aan hadden en wat bij ons paste”.

Robert Ruesink –  Hatland

Bekijk alle cases

Laten we snel koffie drinken!

We hebben ons privacybeleid geüpdatet. De vernieuwde privacyverklaring is hier te lezen.