De afgelopen 20 jaar werkte ik bij verschillende corporate bedrijven zoals Wehkamp en Centraal Beheer. Als senior communicatiespecialist en als communicatiemanager heb ik zowel projecten begeleid gericht op de consumentenmarkt als op de business-to-business markt.
Binnen Centraal Beheer was ik betrokken bij diverse (her)positioneringstrajecten. En behalve dat ik verantwoordelijk was voor de marketingcommunciatie voor de zakelijke markt, lag mijn focus op contentmarketing. Vooral de combinatie van de twee aandachtsgebieden merkpositionering en contentstrategie boeide mij enorm. Ik zag deze dan ook niet los van elkaar. Ik liet het merkverhaal de basis zijn van alle contentmarketing-activiteiten. Een merk bouwen en/of digitaal houdbaar maken vergt een lange adem. Hier ligt mijn uitdaging en passie.
De start van mijn bedrijf
Vanaf 2017 werd het tijd voor mijn eigen bedrijf. Een bureau voor merk- en contentstrategie. Zo is Siem geboren.
Mijn bijnaam is ‘Siem’. Siem is een krachtige naam. Die naam past bij mij. Een naam voor iemand die weet waar ze voor staat. Iemand waar je op kunt bouwen. Iemand die eerlijk is. Een luisterend oor biedt. Voor mijn klanten wil ik ook graag Siem zijn. Siem staat voor: kort en krachtig, geen poespas, duidelijk, no-nonsens. Dit staat ook symbool voor het werk dat ik lever.
Ik sta voor strategie gekenmerkt door eenvoud. Ik ben in staat om complexiteit te vereenvoudigen. Ik lever een praktisch plan van aanpak waar de klant direct mee aan de slag kan. Dus geen vaag ‘blabla’-plan dat uiteindelijk in de la verdwijnt.
Ik zorg voor transparantie tussen jou en bureaus. Ik ben de schakel, maar ook jouw kennispartner.
Carine Poen staat achter Siem
De afgelopen 20 jaar werkte ik bij verschillende corporate bedrijven zoals Wehkamp en Centraal Beheer. Als senior communicatiespecialist en als communicatiemanager heb ik zowel projecten begeleid gericht op de consumentenmarkt als op de business-to-business markt.
Binnen Centraal Beheer was ik betrokken bij diverse (her)positioneringstrajecten. En behalve dat ik verantwoordelijk was voor de marketingcommunciatie voor de zakelijke markt, lag mijn focus op contentmarketing. Vooral de combinatie van de twee aandachtsgebieden merkpositionering en contentstrategie boeide mij enorm. Ik zag deze dan ook niet los van elkaar. Ik liet het merkverhaal de basis zijn van alle contentmarketing-activiteiten. Een merk bouwen en/of digitaal houdbaar maken vergt een lange adem. Hier ligt mijn uitdaging en passie.
De start van mijn bedrijf
Vanaf 2017 werd het tijd voor mijn eigen bedrijf. Een bureau voor merk- en contentstrategie. Zo is Siem geboren.
Mijn bijnaam is ‘Siem’. Siem is een krachtige naam. Die naam past bij mij. Een naam voor iemand die weet waar ze voor staat. Iemand waar je op kunt bouwen. Iemand die eerlijk is. Een luisterend oor biedt. Voor mijn klanten wil ik ook graag Siem zijn. Siem staat voor: kort en krachtig, geen poespas, duidelijk, no-nonsens. Dit staat ook symbool voor het werk dat ik lever.
Ik sta voor strategie gekenmerkt door eenvoud. Ik ben in staat om complexiteit te vereenvoudigen. Ik lever een praktisch plan van aanpak waar de klant direct mee aan de slag kan. Dus geen vaag ‘blabla’-plan dat uiteindelijk in de la verdwijnt.
Ik zorg voor transparantie tussen jou en bureaus. Ik ben de schakel, maar ook jouw kennispartner.