Case: Box-it-up

Case: Box-it-up

Contentstrategie- en plan
Merkactivatie
Ruimtgebrek? Zo opgelost!

Box-it-up is een bedrijf in Zwolle die tijdelijk opslagruimte biedt. Wat Box-it-up anders maakt dan andere opslagbedrijven zijn de mobiele boxen en de service.  De uitdaging van Box-it-up is de bekendheid in Zwolle te vergroten. Dit maken ze tastbaar door contentmarketing in te zetten binnen de consumentenmarkt.

In een aantal sessies hebben we keuzes gemaakt voor de strategie. Met als resultaat handvatten om relevante content voor de doelgroep te ontwikkelen. En continuïteit, waardoor Box-it-up ook op langere termijn online houdbaar blijft.

Daarnaast heeft Siem geholpen bij de uitwerking van de contentstrategie en geadviseerd bij de media inzet. Met als resultaat dat Box-it-up beter vindbaar is, de doelgroep bereikt wordt en dat Box-it-up social de interactie met haar publiek aan gaat.

Klant
Box-it-up

Project
Contentstrategie- en plan

Merkactivatie

Samenwerking
BuroMarie

Kiekschrijft

“Naast een prettig persoon, is Carine buitengewoon kundig in haar vak, gedreven en enthousiast. Ze weet uitstekend door te dringen tot de kern van een merk. Maar het belangrijkst, ze geeft op een strategische maar nog steeds eenvoudige manier aan hoe we ons merk verder uitbouwen, welke content we moeten benadrukken en op welke manier we kunnen zorgen dat de merkbeleving consequent blijft. Vervolgens maakt ze van deze complexe materie naast duidelijke rapportages ook nog, als resultaat, een duidelijk plan van aanpak waar we ook echt iets aan hebben! Dit geeft ons nu al een duidelijk richting op een pad waarbij Carine ook verder helpt. Van harte aanbevolen!”

Jan Spiegelenberg – Box-it-up

Bekijk alle cases

Laten we snel koffie drinken!

We hebben ons privacybeleid geüpdatet. De vernieuwde privacyverklaring is hier te lezen.