Case: SKSG

Case: SKSG

Merkpositionering
Merkidentiteit
Contentstrategie
Customer Journey

 

Het mooiste wat je kunt worden, ben jezelf!

SKSG is een kinderopvang in Groningen met mer dan 100 locaties in de kinder-, buitenschoolse- en gastouderopvang. In 2019 is de strategische koers voor 2020-2025 uitgestippeld. Wat echter nog ontbrak was de verbinding met het merk. Uit onderzoek bleek ook dat het huidige imago niet te matchen was met de ambities van SKGS. De uitdaging was dan ook een herpositionering van het merk.

Binnen de functie van brandmarketeer a.i. heb ik een aantal projecten mogen doen. Behalve de merkpositionering en ontwikkeling van een nieuwe merkidentiteit, heb ik samen met het marketingteam een contentstrategie en een duidelijk gefaseerd contentplan ontwikkeld.

Daarnaast heb ik o.a. geholpen met de ontwikkeling van persona’s en de customer journey.

Klant
SKSG

Project
Merkpositionering
Merkidentiteit
Contentstrategie- en plan
Customer Journey

Samenwerking
Junction

“Carine heeft ons geweldig geholpen om ons merk SKSG door te ontwikkelen. De strategische koers was al aanwezig, maar de verbinding naar de merkpositionering, de merkuitstraling en de daaraan gekoppelde contentstrategie was nog niet verankerd. Dat Is het nu wel. Met haar positieve, vakgerichte, maar ook zeker erg gezellige aanpak heeft Carine SKSG in het algemeen en mijn afdeling in het bijzonder ontzettend goed geholpen. Dank Carine voor alles. Zodra we weer een klus hebben denken we zeker aan jou.”

Guido Heeringa – SKSG

Bekijk alle cases

Laten we snel koffie drinken!

We hebben ons privacybeleid geüpdatet. De vernieuwde privacyverklaring is hier te lezen.