Marketing Groningen
Een stevige basis
Als interim-marketingmanager voor de afdeling Kennis Economie was ik aanspreekpunt voor belangrijke stakeholders, zoals de gemeente Groningen, het Akkoord van Groningen en de provincie Groningen. Ik werkte met het team aan meer structuur en samenhang. We ontwikkelden een helder strategisch marketingplan en contentstrategie. En ik adviseerde over een toekomstbestendige organisatiestructuur.
Van koers naar actie
Ik begeleidde het team bij de doorontwikkeling van de contentplatforms economie.groningen.nl en groningen.nl. We ontwikkelden en voerden campagnes uit rond grote maatschappelijke thema’s zoals energie, gezondheid en digitalisering. Hoogtepunt was de najaarscampagne, waarin alles samenkwam en Groningen zich liet zien als een regio waar je wilt wonen, werken en leven en waar je graag naar terugkeert.
Sta jij ook voor de uitdaging om meer richting te brengen in je organisatie of team? Ik help je om strategie tastbaar te maken en mensen mee te krijgen in de koers. Laten we kennismaken en kijken hoe jij verder komt.


