Case: Margadant

Case: Margadant

Merkpositionering
Merkidentiteit
De transformatie van een traditionele makelaar naar een eigentijdse makelaar.

Margadant is één van de bekendste en oudste makelaars in Zwolle. Met de oververhitte huizenmarkt, moordende concurrentie en verdere digitalisering was hun belangrijkste uitdaging om zich goed te onderscheiden.

Siem heeft het merk Margadant nieuw leven ingeblazen met een positionering waarbij de koper en verkoper centraal staan. Met als resultaat dat Margadant weet wie ze is, waar ze voor staat en hoe ze in de toekomst relevant kan zijn.

Daarnaast heeft Siem geholpen bij het zichtbaar en voelbaar worden van de positionering in de identiteit van Margadant. Resultaten zijn o.a. de restyling van de huistijl, de ontwikkeling van de nieuwe website en de aan- en verkoopbrochures.

Klant
Margadant

Project
Merkpositionering

Merkidentiteit

Samenwerking
BuroMarie

Kiekschrijft

“Carine heeft ons met een heldere, open en tegelijkertijd ook kritische blik geholpen bij het ontwikkelen van onze merkstrategie. Ze heeft op een pragmatische manier ons -ook met veel humor trouwens- inzicht gegeven in onze marktpositie en geholpen met het bepalen van onze nieuwe marktpositionering en identiteit. Vervolgens was haar advies en begeleiding bij de restyling van onze huisstijl, de ontwikkeling van de communicatiemiddelen en nieuwe website enorm waardevol. Ze heeft hierbij vanuit haar grote netwerk de juiste partners ingeschakeld. We zijn oprecht blij met het resultaat, top. Carine heel veel dank daarvoor…!

Richard Bos – Margadant

Bekijk alle cases

Laten we snel koffie drinken!

We hebben ons privacybeleid geüpdatet. De vernieuwde privacyverklaring is hier te lezen.