Box-it-up

Box-it-up biedt tijdelijke opslagruimte in Zwolle. Niet in standaard units, maar in mobiele boxen die bij je thuis worden gebracht. Met die combinatie van gemak en service onderscheidt Box-it-up zich van andere aanbieders. De uitdaging? Meer bekendheid creëren in Zwolle en zichtbaar worden bij consumenten die snel en flexibel extra ruimte nodig hebben. Ik hielp Box-it-up om hun merkverhaal scherper te maken en hun zichtbaarheid te vergroten.

Een strategie met focus

In verschillende sessies hielp ik Box-it-up bij het bepalen van de koers. We maakten scherpe keuzes voor de contentstrategie, die ik vertaalde naar concrete plannen en handvatten. Zo kan Box-it-up relevante content ontwikkelen die de doelgroep aanspreekt én blijft het merk ook op lange termijn zichtbaar en herkenbaar.


Van strategie naar activatie

De contentstrategie kreeg vorm in praktische middelen en adviezen voor media inzet. In samenwerking met BuroMarie en Kiekschrijft werd de strategie doorontwikkeld. Het resultaat? Box-it-up is beter vindbaar, bereikt de juiste doelgroep en gaat via social media actief de interactie aan met haar publiek.


Je weet wat je te bieden hebt, maar ziet jouw doelgroep dat ook? Ik help je om met focus zichtbaar te worden bij de mensen die je wilt bereiken. Laten we kennismaken en bespreken hoe jouw merk kan opvallen. 

Naast een prettig persoon, is Carine buitengewoon kundig in haar vak, gedreven en enthousiast. Ze weet uitstekend door te dringen tot de kern van een merk. Maar het belangrijkst, ze geeft op een strategische maar nog steeds eenvoudige manier aan hoe we ons merk verder uitbouwen, welke content we moeten benadrukken en op welke manier we kunnen zorgen dat de merkbeleving consequent blijft. Vervolgens maakt ze van deze complexe materie naast duidelijke rapportages ook nog, als resultaat, een duidelijk plan van aanpak waar we ook echt iets aan hebben! Dit geeft ons nu al een duidelijk richting op een pad waarbij Carine ook verder helpt. Van harte aanbevolen!
Jan Spiegelenberg, Box-it-up